Drept la replică din partea companiei Kaufland România!

Drept la replică din partea companiei Kaufland România


Ca urmare a articolului https://www.apc-romania.ro/ro/i-kaufland-face-bani-necinstiti-din-graul-pentru-coliva/NzAyLTE.html

Kaufland România transmite clarificări și solicit publicarea dreptului la replică după cum urmează, pentru o informare corectă a
cititorilor:
Acuzația din titlu la adresa Kaufland nu are nicio susținere legală și este complet de natură înșelătoare, ca urmare ne rezervăm dreptul de a vă acționa în judecată în cazul în care nu o eliminați. Kaufland România respectă întru totul legislația și nu este vorba de nicio încălcare, ci de costuri de producție diferite, ca urmare a volumelor de producție diferite ale celor două mărci. Arpacașul Vreau din România, marcă proprie Kaufland, care are prețul mai mic, reflectă strategia specifică mărcilor proprii de a oferi calitate la prețuri foarte accesibile, ceea ce vine în avantajul clienților.

Calculația de preț pentru produsele marcă proprie este diferită de cea a brandurilor. Aceasta pornește de la costul materiilor prime și ține cont de volumele mari produse, marca proprie având un volum semnificativ mai mare în acest caz, ceea ce determină prețuri finale mai mici în fabrici și la raft.

Ca urmare, calitatea produselor de marcă proprie devine din ce în ce mai ridicată, uneori reușind să fie foarte apropiată de calitatea produselor de brand.

pag_apaConsumer Law ReadyECC-Net-Travel-App

Proiecte

Centrul European al Consumatorilor din RomâniaFii un pacient activ

Parteneri Media

Lion MentorTomis News

Facebook

Parteneri

Cristina TenuInfluencerECC RomaniaZiarul de BucurestiComisia EuropeanaBEUCUniunea EuropeanaFundația Mâine va fi mai bineTrusted.roSeoMark