Organizație apolitică, non-profit
Singura organizație membră a BEUC, din România
Din 1990 în protecția consumatorilor
Drept la replică din partea companiei Kaufland România
Ca urmare a articolului https://www.apc-romania.ro/ro/i-kaufland-face-bani-necinstiti-din-graul-pentru-coliva/NzAyLTE.html
Kaufland România transmite clarificări și solicit publicarea dreptului la replică după cum urmează, pentru o informare corectă a
cititorilor:
Acuzația din titlu la adresa Kaufland nu are nicio susținere legală și este complet de natură înșelătoare, ca urmare ne rezervăm dreptul de a vă acționa în judecată în cazul în care nu o eliminați. Kaufland România respectă întru totul legislația și nu este vorba de nicio încălcare, ci de costuri de producție diferite, ca urmare a volumelor de producție diferite ale celor două mărci. Arpacașul Vreau din România, marcă proprie Kaufland, care are prețul mai mic, reflectă strategia specifică mărcilor proprii de a oferi calitate la prețuri foarte accesibile, ceea ce vine în avantajul clienților.
Calculația de preț pentru produsele marcă proprie este diferită de cea a brandurilor. Aceasta pornește de la costul materiilor prime și ține cont de volumele mari produse, marca proprie având un volum semnificativ mai mare în acest caz, ceea ce determină prețuri finale mai mici în fabrici și la raft.
Ca urmare, calitatea produselor de marcă proprie devine din ce în ce mai ridicată, uneori reușind să fie foarte apropiată de calitatea produselor de brand.