Gratis

Avem plăcerea să observăm o nouă tendinţă (pentru tineri: trend; pentru toţi: trendinţă) pe piaţă. După săptămânalele anunţuri privind reduceri, oferte şi promoţii, iată că am ajuns şi la gratuităţi. E bine! E din ce în ce mai bine! Cuprinşi de o subită dragoste faţă de consumatori, patronii renunţă la profit şi dăruiesc  produse şi servicii: ba o cafea gratuită, ba un zbor gratis cu avionul. Oamenii se îmbulzesc mai ceva ca la serbările organizate de primărie, dar află la faţa locului o altă realitate. De exemplu, zborul gratis este doar aşa, în numele agenţiei de turism; am cerut un zbor Bucureşti – Bruxelles şi primul preţ a fost de 353 Euro. Iar cafeaua este gratis, dacă „te alinţi cu merchandise din cafenea”. Iar omul, ce să facă … se alintă şi află ce-i aia „merchandise”. Contra cost.

Aşa că nu ne mai rămâne decât să spunem şi noi împreună cu Spirache Necşulescu, din „Titanic Vals”: gratis, mamă soacră!

 

pag_apaConsumer Law ReadyECC-Net-Travel-App

Proiecte

Centrul European al Consumatorilor din RomâniaFii un pacient activ

Parteneri Media

Lion MentorTomis News

Facebook

Parteneri

Cristina TenuInfluencerECC RomaniaZiarul de BucurestiComisia EuropeanaBEUCUniunea EuropeanaFundația Mâine va fi mai bineTrusted.roSeoMark