Kaufland, Cash and Carry?

Citind catalogul săptămânal Kaufland, suntem atraşi de reducerile anunţate cu litere mari, pe fond roşu aprins. Dar undeva, la subsol, cu litere mici şi palide, mai este un text. Tocmai pentru că este greu de descifrat, vi-l prezentăm aici: „Vindem în limita stocului disponibil. Vindem în cantităţi destinate exclusiv consumului personal.” Cu alte cuvinte, să ajungă la toată lumea, să nu dispară stocul disponibil chiar în prima dimineaţă…

În imaginea următoare, admiraţi un consumator (?) care probabil este foarte însetat, de şi-a încărcat căruciorul cu sute de sticle de apă. Sau n-o fi un ins care a cumpărat exclusiv pentru consumul personal? Nu cumva este un întreprinzător plin de spirit comercial, care, ca orice negustor, cumpără ieftin şi vinde scump? Atunci, de ce nu se duce la Metro sau Selgros, magazine „Cash & Carry”, adică pe româneşte „dai banu’ și pleci cu căruțul plin”. Păi nu se duce că-i departe… Şi nu-l opreşte nimeni la Kaufland. Atunci, una din două: ori Kaufland nu-şi respectă propriul cuvânt, ori aici avem de-a face cu un speculant. Ori amândouă?

 

 

pag_apaConsumer Law ReadyECC-Net-Travel-App

Proiecte

Centrul European al Consumatorilor din RomâniaFii un pacient activ

Parteneri Media

Antena 1Kanal DLion MentorTomis NewsGradinite Bucuresti

Facebook

Parteneri

Cristina TenuInfluencerECC RomaniaZiarul de BucurestiComisia EuropeanaBEUCUniunea EuropeanaFundația Mâine va fi mai bineTrusted.roSeoMark