Organizație apolitică, non-profit
Singura organizație membră a BEUC, din România
Din 1990 în protecția consumatorilor
În primul rând, considerăm că ideea acestui articol, care susţine faptul că societatea noastră a retras tardiv produsul neconform, în urma unei plângeri făcute de un consumator, este greșită.
Scopul final al textului, în acest moment, așa cum este redactat și publicat pe site-ul dumneavoastră, induce în eroare publicul prin expunerea unei idei false, mai sus menționată.
Dorim să informăm corect publicul, de aceea Kaufland România face următoarele precizări.
În urma verificărilor periodice întreprinse de companie și din motive ce țin de siguranța consumatorului, Kaufland România a fost proactivă în acțiunea de verificare și retragere imediată a produsului respectiv de la comercializare și informarea corectă a autorităților competente, conform legislației.
În acest moment, pe site-ul RASFF Window - Notification detail (europa.eu), pe care îl citați ca sursă în text, în urma sesizării făcute de companie, eroarea a fost corectată, menționâdu-se faptul că este vorba de verificare făcută de companie, așadar, autosesizare.
Reamintim că toate acțiunile și activitățile Kaufland au la bază grija pentru clienții, consumatorii și utilizatorii produselor din magazine.
Kaufland România efectuează periodic analize de risc în contextul activităților comerciale, iar rezultatele analizelor sunt încorporate în dezvoltarea de măsuri specifice de limitare și înlăturare a situațiilor neconforme.
Prin urmare, vă solicităm să editați articolul de pe site-ul dumneavoastră întrucât acesta lezează imaginea companiei, printr-o serie de informații eronate.
De asemenea, solicităm ca acest drept la replică să fie publicat integral, ca material separat, de sine stătător, în secțiunea unde apare și articolul inițial la care facem referire.